Hospitality training

In een training van twee dagdelen nemen deelnemers een duik in de wereld van gastvrijheid. Wat houdt gastvrijheid eigenlijk precies in? Tijdens deze reis doen deelnemers inspiratie, nieuwe en gastvrije inzichten en bovenal een hoop positieve energie op!

Een training Hospitality is vaak maatwerk. Weten wat de behoefte is van de klant, is vaak het uitgangspunt van deze training. Onderwerpen die in de training naar voren komen zijn:

  • Klant vriendelijk communiceren;
  • Proactief omgaan in klantbeleving;
  • Oplossingsgericht handelen;
  • Oefenen met ons Hospitality spel.

Resultaten:

  • Gastvrijheid: Je krijgt inzicht in wat gastvrijheid inhoudt.
  • De gast: Je krijgt inzicht in wie de gast is en wat zijn of haar doel, behoefte en verwachtingen zijn.
  • Het effect: Je krijgt inzicht in wat het effect is van gastvrijheid voor de gast, het bedrijf en voor jezelf.
  • Managen van verwachtingen: Je krijgt inzicht in het managen en overtreffen van verwachtingen.
  • Grenzen & Belemmeringen: Je krijgt inzicht in de grenzen van- en belemmeringen in gastvrijheid.

Groepsgrootte:
Wij adviseren de groep niet groter te maken dan 12 deelnemers.

Lesmateriaal:
Wij dragen zorg voor passend, op maat gemaakt lesmateriaal.

Docent:
Wij werken met docenten die ruimte ervaring hebben in het verzorgen van deze trainingen en de schoonmaakbranche.

Investering:
Hospitality training bij min 8 personen                                                       € 195,00 per persoon

Reiskosten:
Wij berekenen € 0,36 per verreden kilometer van de docenten woon-werk v.v.